Member details

Miller Time

Join

Sort by: -Old first- | New first

13 Dec, 14:49
Beste Dames en Heren,

Zoals vele van u al via de sms hebben vernomen ben ik vanaf vandaag ( donderdag 13 december 2007) niet meer werkzaam in Miller Time cafe Tilburg.

De reden hiervoor is voor vele van jullie niet vreemd. Ik heb de horeca altijd als een hobby van mij gezien en nooit als mijn primaire baantje.

Door de toenemende drukte in mijn eigen bedrijf en de eis van Miller om altijd te moeten blijven werken op elk moment dat zij dat wensen, en NIET wanneer dat mij uitkomt, is er een afstand ontstaan tussen ons die niet te overbruggen is.

De reden, en ook de druppel, dat ik ga is wel erg direct, maar niet onverwacht. Miller eiste van mij dat ik met oud en nieuw werkte voor hun. Terwijl ik ruimschoots van te voren heb aangegeven dit niet te willen omdat dit dé feest avond van mij en mijn vrienden is.
Alleen al het feit dat zij mijn wens om niet te werken met oud en nieuw niet respecteren geeft al aan dat zij niet willen investeren een nog langere samenwerking met mij. Om die reden heb ik per direct ontslag genomen. (of gekregen ...)

Ik wil al mijn huidige en oud collega's bedanken voor de mooie avonden, feesten, evenementen en vage gebeurtenissen die we samen hebben mogen meemaken. Dat ik niet meer bij Miller werk betekend uiteraard niet dat ik dood ben. Ik ben nogsteeds regelmatig in de stad en dus ook de Miller te vinden.

:king: Mike
13 Dec, 18:30
we love u big mike :heartbounce:
14 Dec, 11:39
kunnen we eindelijk eens samen een biertje doen in de Miller :-p
14 Dec, 17:15
snif snuf ik mis je nu al koning mike
17 Dec, 19:35
Ik vind t jammer.. Ben ik eindelijk werkzaam in de Miller, om met JOU samen te werken, ga je weg! :shrug:
20 Dec, 22:24
Lieverd,

kdenk dat ik je achterna kom..
ehehe en naffie ook

(l)
21 Dec, 11:26
Respect voor de :king:
21 Dec, 18:07
ik mis mike:-(
21 Dec, 19:30
:grouphug: :grouphug: :grouphug:
Dikke kuffel aan jullie allemaal!!