Member details

Miller Time

Join
You come here often? Join this spot!

Sort by: -Old first- | New first

4 Mar, 20:35
Dag lieve mensen,

ik ben de nieuwe DJ voor de dinsdag omdat Paultje nu de vrijdag erbij gekregen heeft! Geef aub een aantal tips en suggesties om de dinsdag wat voller en gezelliger te krijgen, want het is dionsdag altijd maar een dooie boel!
De mensen die een tip of suggestie geven, moeten natuurlijk ook wel komen dan! Anders heb ik niks aan heel je inzet ;-)

Ciao!
5 Mar, 12:31
:yeah:
Tip: je eerste dag niet dronken beginnen
5 Mar, 14:32
je moet minder Hazes en Yolanthe Kabeljauw - Smit muziek draaien ;-)
6 Mar, 22:01
geduld hebben tot de zomer. dat joost vieleicht wel weer moeite wil steken in dinsdag avond. maar ik beloof niks ;-) . Ik zou vooral als het zo rustig is toch een tussenvorm zoeken en niet te veel zoeken in je houseplaten ook al is dat wat je het beste doet. wat meer gezellige cafe nr´s en ook rustigere muziek. en als er een groepje van 20 man binnen komt lopen zeker proberen hun aanvraagjes te draaien!! en meteen proberen om te toveren in een feestavond als er mensen binnen zijn die daar zin in hebben.
7 Mar, 20:32
ga in een tijgertangaslip staan en doe een strikje om :-p gegarandeerd veel bekijks
8 Mar, 16:31
Ruudje:

Zorg voor acties. Bier is 1 euro en de student is nog altijd een arme sloeber. Laten we het dinsdag imago van nu(kut) als ondergrens stellen en zeggen dat het dus niet slechter mag. Maak er werk van en doe dus eigenlijk voorbereidend werk voor Josti. Als je energie erin steekt en je focussed op de vakantie's dan komt t goed!

Na de zomer, oftewel studentenjaar 2008/2009 moet miller dinsdag vol zijn!

Succes(k)

Subject Started by  Replies   Last 
Kirsten
0 10 May, 11:43
Mark
39 16 Apr, 18:32
Mark
1 19 Mar, 19:22
Ruud :king:
5 8 Mar, 16:31
Mike :king:
65 5 Mar, 14:34